ΓΝΩΣΕΙΣ:
• ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ: μέσω ανεξάρτητης και σε βάθος έρευνας και μελέτης έχουν αποκτήσει διεξοδική γνώση του ρεπερτορίου της ειδικότητάς τους. Επίσης, εφαρμόζουν τη γνώση τους γύρω από τα κοινά στοιχεία και οργανωτικές δομές της μουσικής για να εκφράζουν τις προσωπικές τους καλλιτεχνικές ιδέες.
• ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ: έχουν επεκτείνει τη γνώση του πλαισίου τους και την έχουν αναπτύξει ανεξάρτητα σε τομείς της ειδικότητάς τους. Με βάση τη γνώση των μουσικών στιλ και την κριτική κατανόηση των σχετιζόμενων με αυτά πρακτικών εκτέλεσης, είναι ικανοί να καλλιεργούν, παρουσιάζουν και επιδεικνύουν προγράμματα που είναι συνδετικά και αρμόζουν σε ένα ευρύ πλαίσιο διαφορετικών συνθηκών παράστασης. Επίσης, έχουν μια εκ βαθέων κατανόηση της σχέσης μεταξύ θεωρητικών και πρακτικών σπουδών και μια αίσθηση του πώς να χρησιμοποιούν τη γνώση αυτή για να ενισχύουν τη δική τους καλλιτεχνική εξέλιξη. Τέλος, έχουν μια διεξοδική γνώση του μουσικού επαγγέλματος.
• ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: έχουν αποκτήσει μια εκ βαθέων γνώση των αυτοσχεδιαστικών σχημάτων και διαδικασιών, οι οποίες έχουν επαρκώς εσωτερικευθεί ώστε να μπορούν να τις εφαρμόζουν ελεύθερα σε ποικιλία καταστάσεων.
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: εφόσον αποκτούν βασική παιδαγωγική κατάρτιση, σε οποιονδήποτε από τους τρεις κύκλους, οι φοιτητές είναι εξοικειωμένοι με τις βασικές αρχές και πρακτικές της παιδαγωγικής, ειδικά σε ό,τι σχετίζεται με τη μουσική εκπαίδευση.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:
• ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ: αναδεικνύονται σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες, έχοντας αναπτύξει σε υψηλό επαγγελματικό επίπεδο την ικανότητά τους να δημιουργούν, αντιλαμβάνονται και εκφράζουν τις προσωπικές τους καλλιτεχνικές ιδέες.
• ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟΥ: έχουν χτίσει πάνω στην εμπειρία του αντιπροσωπευτικού τους ρεπερτορίου, είτε με τη διεύρυνσή του είτε με την εμβάθυνση σε ένα εξειδικευμένο τομέα της ειδίκευσής τους.
• ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΟΛΩΝ: εφόσον οι φοιτητές έχουν εμπλακεί σε δραστηριότητες συνόλων κατά τη διάρκεια του 2ου κύκλου σπουδών τους, έχουν αναλάβει αρχηγικούς ρόλους σε αυτή τη διαδικασία.
• ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ: έχουν εξασφαλίσει ότι κάθε τομέας αδυναμίας έχει αντιμετωπιστεί. Μέσω ανεξάρτητης μελέτης έχουν συνεχίσει τη βελτιστοποίηση αυτών των δεξιοτήτων ώστε να δημιουργούν, υλοποιούν και εκφράζουν τις προσωπικές τους καλλιτεχνικές ιδέες.
• ΦΡΑΣΤΙΚΕΣ (ΛΕΚΤΙΚΕΣ) ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: είναι σε θέση να επιδεικνύουν τις λεκτικές τους δεξιότητες σε μεγαλύτερης έκτασης γραπτές εργασίες ή ανακοινώσεις.
• ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΕ ΚΟΙΝΟ: είναι σε θέση να αναλαμβάνουν ευθύνη για να συνδυάζουν το πλαίσιο, το ακροατήριο και το μουσικό υλικό, προβάλλοντας τις μουσικές τους ιδέες με αυτοπεποίθηση σε ένα ευρύ πλαίσιο συνθηκών εκτέλεσης.
• ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: έχουν αποκτήσει ένα υψηλό επίπεδο αυτοσχεδιαστικών δεξιοτήτων.
• ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: αποκτούν βασική παιδαγωγική κατάρτιση και μπορούν να διδάξουν το κύριο αντικείμενο σπουδών τους σε μαθητές ποικίλου επιπέδου.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:
• ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ: έχουν γίνει πλήρως ανεξάρτητοι σε ό,τι αφορά τη μάθηση, ικανοί να αναλάβουν οργανωμένα εργασίες, οι οποίες μπορεί να είναι διευρυμένες και πολύπλοκες, σε νέα ή άγνωστα πεδία, βασισμένες σε περιορισμένη πληροφόρηση.
• ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ: έχουν αναπτύξει αυτοπεποίθηση και εμπειρία στη χρήση της ψυχολογικής τους κατανόησης σε ποικίλες καταστάσεις.
• ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ: έχουν πλήρως εσωτερικεύσει την κριτική τους συναίσθηση.
• ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: έχουν αποκτήσει αυτοπεποίθηση και εμπειρία στις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους δεξιότητες, περιλαμβανομένων των ικανοτήτων να εργάζονται με άλλους σε κοινά projects ή δραστηριότητες, να επιδεικνύουν αρχηγικές δεξιότητες, συνεργατικότητα, διαπραγματευτική και οργανωτική ικανότητα, να ενσωματώνονται με άλλους σε ευρύ πλαίσιο καλλιτεχνικών καταστάσεων και να παρουσιάζουν πολύπλοκο έργο σε προσιτή μορφή.