Γνώσεις:
• Διαθέτουν αυξημένες εξειδικευμένες γνώσεις στα εκάστοτε ειδικότερα επιστημονικά πεδία της Κλινικής Διατροφής, της Διατροφής και Άσκησης, της Διατροφής και Δημόσιας Υγείας, της Διατροφής, των Τροφίμων και Καταναλωτή, της Μοριακής Διατροφής.
• Επιδεικνύουν κριτική κατανόηση των αρχών, θεωριών, μεθοδολογιών και πρακτικών της Επιστήμης της Διατροφής, καθώς και της διασύνδεσής της με άλλα επιστημονικά πεδία, όπως αυτά της Επιστήμης Τροφίμων, της Βιολογίας, της Βιοχημείας, του Μεταβολισμού, της Γενετικής, της Βιοστατιστικής, της Επιδημιολογίας.
• Διαθέτουν αυξημένη κριτική αντίληψη της εξελικτικής δυναμικής και των θεμάτων αιχμής της επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής.
• Διαθέτουν τις επιστημονικές βάσεις για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών ή παρεμβάσεων στο αντικείμενο της Διαιτολογίας-Διατροφής, σύμφωνα με τα επιστημονικά ή επαγγελματικά ενδιαφέροντά τους.
• Διαθέτουν τις επιστημονικές βάσεις για πρωτότυπη σκέψη, τόσο σε ερευνητικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.
Δεξιότητες:
• Εφαρμόζουν με ευχέρεια τις θεωρίες και μεθοδολογίες της Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής στις έρευνες και στις εργασίες τους με κριτικό και δημιουργικό τρόπο.
• Εφαρμόζουν με πρωτοτυπία τις αποκτηθείσες γνώσεις σχετικά με τη διαδικασία της διατροφικής φροντίδας, τόσο στην έρευνα όσο και στον επαγγελματικό χώρο.
• Είναι σε θέση να αξιολογούν, να ερμηνεύουν και να προωθούν εξελίξεις στην επιστήμη της Διαιτολογίας - Διατροφής.
• Τεκμηριώνουν τις θέσεις τους με εξειδικευμένες πληροφορίες και επιχειρήματα, σε εξειδικευμένο ή μη κοινό, με σαφήνεια, επάρκεια και ακρίβεια.
• Εκφράζουν επαγωγικά, με επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο, λύσεις σε σύνθετα, διεπιστημονικά ζητήματα και διαμορφώνουν έγκυρες κρίσεις, λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε συναφείς κοινωνικές, οικονομικές, πολιτιστικές και ηθικές διαστάσεις.
Ικανότητες:
• Συνεχίζουν να αναπτύσσουν με αυτονομία τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σε υψηλότερο επίπεδο.
• Εφαρμόζουν με επαγγελματισμό τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν και αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά νέα, διεπιστημονικά ή απρόβλεπτα ζητήματα.
• Λαμβάνουν αποφάσεις με αφετηρία την επαγωγική σκέψη.
• Μεταφράζουν τις νέες γνώσεις σε πρωτότυπες πρακτικές στον επαγγελματικό και ερευνητικό χώρο.
• Αναλαμβάνουν αυτόνομα την ευθύνη για την εκπαίδευση/επιμόρφωση, καθώς και για τη διαχείριση μιας ομάδας και αξιολογούν την απόδοσή της.